www.EscapeMagazine.pl

W tym roku obchodzimy
17. urodziny.
Dziękujemy! :-)

Książki elektroniczne » Biznes

Strategia wizerunkowa. Ile kosztuje reputacja?

Strategia wizerunkowa. Ile kosztuje reputacja?
Magda Nurkiewicz-Jarońska
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-61744-53-5
Liczba stron: 130
Cena: 26,90
(w tym VAT)
Format: plik PDF
Dostawa: 0 zł
(pobranie pliku)
Dostępność: dostępny od ręki
Czas realizacji: od 3 minut do 3 dni (w zależności
od wybranej formy płatności) - Szczegóły »

Jesteś w zakładce Opis. Zobacz też: Spis treści, O autorze, Fragment, Komentarze.

Uwaga! Ten tytuł został wydany tylko przez nasze wydawnictwo i jest dostępny tylko w wersji elektronicznej (ebook - plik PDF). Oznacza to, że nie istnieje wersja papierowa i nie można nigdzie kupić wersji papierowej.

Strategia wizerunkowa. Ile kosztuje reputacja? to gotowy podręcznik, w którym autorka krok po kroku przedstawia jak napisać, wdrożyć i monitorować strategię wizerunkową.

Magda Nurkiewicz-Jarońska doskonale wie, jak wygląda strategia budowania wizerunku oraz zarządzanie wizerunkiem. W latach 2004-2007 była prezesem Ciszewski PR - jednej z najbardziej znanych agencji public relations w Polsce.

Masz pytania lub wątpliwości?

  • zobacz spis treści publikacji (zakładka: Spis treści)
  • sprawdź, kim jest autor (zakładka: O autorze)
  • ściągnij za darmo fragment publikacji (zakładka: Fragment)
  • przeczytaj opinie osób, które zakupiły ten tytuł (zakładka: Komentarze)
  • sprawdź informacje dotyczące dostawy i płatności (zakładka: Dostawa)

Jeśli nadal masz pytania lub wątpliwości, napisz do nas - chętnie odpowiemy.

» Publikacja przypisana jest do kategorii:
» Tematyka publikacji: strategia wizerunkowa, public relations, media relations, komunikacja zewnętrzna, strategia wizerunku, strategia budowania wizerunku

Od autorki

Część pierwsza:
Zanim zaczniemy tworzyć strategię wizerunkową

  • Co to jest strategia wizerunkowa?
    • Dlaczego trzeba mieć strategię wizerunkową?
    • Organizacja to całość
  • Kilka zadań komunikacji wizerunkowej
  • Założenia ogólne przy budowaniu strategii wizerunkowej
  • Podsumowanie

Część druga:
Strategia wizerunkowa krok po kroku

  • Etap I. Diagnozowanie
    • Analiza wizerunku
  • Etap II. Planowanie
    • O planowaniu
    • Cel
    • Grupy docelowe
    • Założenia ogólne
    • Narzędzia
    • Budżet i harmonogram
  • Etap III. Realizacja
    • Wdrażanie i monitorowanie
    • Kiedy należy modyfikować strategię wizerunkową?
  • Etap IV. Ocena efektów
  • Podsumowanie

Załącznik:
Przykładowy schemat opracowywania strategii wizerunkowej

Przez 21 lat można było ją słyszeć w programie III Polskiego Radia.

Od 2002 do 2004 r. była prezesem Oddziału Warszawskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.

Współtworzyła jedne z pierwszych w Polsce studiów podyplomowych public relations przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie.

W latach 2004-2007 była prezesem Ciszewski PR - jednej z najbardziej znanych agencji PR w Polsce.

Obecnie prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji medialnej, biznesowej, PR, głównie dla kadry menedżerskiej.

Aby pobrać bezpłatny fragment publikacji, kliknij w przycisk:

Pobierz
Inne książki, których autorem jest Magda Nurkiewicz-Jarońska:
Media relations. Jak współpracować z mediami?
24,90 zł
Kupuję
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy (zestaw)
51,80 zł
44,90 zł
Kupuję

W zestawie dużo taniej.