www.EscapeMagazine.pl

W tym roku obchodzimy
17. urodziny.
Dziękujemy! :-)

Książki elektroniczne » Biznes

Sprzedaż bezpośrednia. Tajemnice i mity motywacji pracowników

Sprzedaż bezpośrednia. Tajemnice i mity motywacji pracowników
Marta Makowska
Rok wydania: 2010
ISBN: 83-60320-27-6
Liczba stron: 189
Ocena:
Komentarzy: 13
Cena: 21,50
(w tym VAT)
Format: plik PDF
Dostawa: 0 zł
(pobranie pliku)
Dostępność: dostępny od ręki
Czas realizacji: od 3 minut do 3 dni (w zależności
od wybranej formy płatności) - Szczegóły »

Jesteś w zakładce Opis. Zobacz też: Spis treści, O autorze, Fragment, Komentarze.

Uwaga! Ten tytuł został wydany tylko przez nasze wydawnictwo i jest dostępny tylko w wersji elektronicznej (ebook - plik PDF). Oznacza to, że nie istnieje wersja papierowa i nie można nigdzie kupić wersji papierowej.

Publikacja poświęcona teorii i praktyce motywowania sprzedawców bezpośrednich.

Przeznaczona dla:

  • zainteresowanych skuteczną manipulacją, stosowaną przez akwizytorów,
  • wszystkich, których interesuje sprzedaż bezpośrednia,
  • przedstawicieli handlowych,
  • zwolenników MLM,
  • zainteresowanych motywacją pracowników,
  • zainteresowanych obserwacją uczestniczącą.

Jest to wydanie drugie, poprawione i zaktualizowane.

O autorce

Marta Makowska to autorka licznych artykułów dotyczących sprzedaży bezpośredniej. Tej tematyce została poświęcona jej praca magisterska na podstawie, której powstała niniejsza publikacja. Rozprawa została wyróżniona w konkursie na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie problemów pracy i polityki społecznej pod patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej.

Praca zajęła III miejsce w konkursie na najlepsze prace magisterskie i licencjackie na temat sprzedaży bezpośredniej organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej.

W marcu 2010 roku obroniła doktorat również poświęcony pracy sprzedawców. W jego efekcie powstała książka "Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego".

Obecnie pracuje jako wykładowca i prowadzi zajęcia Direct Selling w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie oraz uczy technik badań społecznych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Zajmuje się także szkoleniem pracowników z działów sprzedaży.

Masz pytania lub wątpliwości?

  • zobacz spis treści publikacji (zakładka: Spis treści)
  • sprawdź, kim jest autor (zakładka: O autorze)
  • ściągnij za darmo fragment publikacji (zakładka: Fragment)
  • przeczytaj opinie osób, które zakupiły ten tytuł (zakładka: Komentarze)
  • sprawdź informacje dotyczące dostawy i płatności (zakładka: Dostawa)

Jeśli nadal masz pytania lub wątpliwości, napisz do nas - chętnie odpowiemy.

» Publikacja przypisana jest do kategorii:

Autorka licznych artykułów dotyczących sprzedaży bezpośredniej. Tej tematyce została poświęcona jej praca magisterska na podstawie, której powstała niniejsza publikacja. Rozprawa została wyróżniona w konkursie na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie problemów pracy i polityki społecznej pod patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej.

Praca zajęła III miejsce w konkursie na najlepsze prace magisterskie i licencjackie na temat sprzedaży bezpośredniej organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej.

W marcu 2010 roku obroniła doktorat również poświęcony pracy sprzedawców. W jego efekcie powstała książka "Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego".

Obecnie pracuje jako wykładowca i prowadzi zajęcia Direct Selling w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie oraz uczy technik badań społecznych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Zajmuje się także szkoleniem pracowników z działów sprzedaży.

Aby pobrać bezpłatny fragment publikacji, kliknij w przycisk:

Pobierz
Mariusz
Bardzo ciekawa pozycja , znalazlem w niej kilka dobrych porad ktore okazuja sie przydatne
Agata
Bardzo pomocna lektura, prawdę mówiąc jeszcze całkowicie przez nią nie przebrnęłam, ale rozdział dotyczący wyjaśnienia na czym polega typowa akwizycja bardzo mi pomógł podczas przygotowania się do rozmów kwalifikacyjnych na stanowisko przedstawiciela handlowego. POLECAM
Marcin
polecam książkę bo naprawdę warto przeczytać, zawiera bardzo dużo cennych informacji a zarazem jest napisana dość "lekkim" językiem
Patrycja
niestety nie przeczytałam jeszcze całości ale po przejrzeniu uważam że publikacja bardzo mi się przyda. poruszony został interesujący temat, który niestety ciężko znaleźć w dzisiejszych publikacjach..
Kaśka M.
Ciekawe ujęcie tematu sprzedaży bezpośredniej :) Styl pisania precyzyjny i lekki.E-book dał mi dużo do myślenia.Bardzo mi się podobał :). Także szczerze polecam każdemu kto się interesuje tą tematyką jak również kto ma ochotę dowiedzieć się więcej. Pozdrawiam
Hubert Zawistowski
Polecam e-book\'a bardzo mi pomógl w napisaniu pracy magisterskiej o motywacji. Dobry wzór - wiadomo gdzie szukac informacji.
Marcin Grzeda
Książka jest super! Bardzo mi się podobała. Polecam wszystkim.
Kamila
w sumie to jedyne opracowanie na temat specyfiki branży SB tak dokładne i bazujące na gruntownych studiach tematu i profesjonalnie przeprowadzonych badaniach, do którego dotarłam. Zawarte w nim informacje i wnioski pomogły mi wywiązać się z postawionego przez mojego szefa zadaniu polegajcym na opracowaniu raportu dotyczącego spedyfiki branży i typów pscyhologicznych, charakterologicznych osób w niej pracujących.
Jarosław Tomczak
Polecam!Dzięki tej książce dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy dotyczących sprzedaży bezpośredniej, wszystkim zainteresowanych zapraszam do zakupu.
Tomasz
polecam książkę bo naprawdę warto przeczytać szczególnie jeśli chcesz się dowiedzieć wszystkiego na temat sprzedaży bezpośredniej
patryk
wszystko super, wysyłka na czas, polecam
ksiazka ok, ciekwae ujecie i mozna dowiedziec die wielu ciekawych rzeczy
Damian
Naprawdę warto przeczytać! Dowiedziałem się bardzo ciekawych rzeczy, na temat sprzedaży bezpośredniej. To bezcenna wiedza, za którą dziękuję autorce. Wiele rzeczy mnie zaskoczyło!